ستاره
ستاره

علی و پریسا
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ ما خوش آمدید ................................... نظر یادتون نره عزیزان
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
علی و پریسا
کد هاي جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 10185
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

  <-PostCategory-> 

می خواهم بر روی خاطرات قدیمی ام آب بپاشم.تا آنکه از خاطراتم نرود روزگاری که بر من گذشته است.تاهمیشه یاد تو در پشت چشمانم زنده بماند.تا انکه هرگاه چشمانم دوباره باز شد به یاد آورم لحظه هایی را که برای تو نقاشی کرده بودم و شایداگر ثانیه ای درکنارم بودی،تک تک آن ها را برایت هدیه آورم.آرزویم این است که دست دردست تو و همدوش یکدیگرباچشمانی بسته درحالی که صدای امواج دریامیشنویم درساحل زیبای عشق قدم میزنیم باتو اززندگی ام بگویم از عشق محبت و زیبایی و دوست داشتن و حرفی از کدورت و دلتنگی میانمان نباشد.وقتی باران میباردو از دریا نسیم و ازگل رایحه خوش به مشام می رسد ،یاد تو درقلبم جان میگیرد.ای که زلال تر ازبار و آبی تر از دریا و زیباتر از گل هستی.ای کاش همچون نسیمی بر روح خسته ام بوزی و مراجانی دوباره ببخشی.تو را دوست دارم به اندازه تمام واژهای زیبا دنیا و تمام ستاره های آسمانی بی انتها.تو را دوست دارم به اندازه کلماتی که ننوشته ام و تمام نامه هایی که باز نکرده ام.تو رادوست دارم به اندازه تمام دقایقی که آمده اند و رفته اند که خواهند آمد تا آخر دنیا.دوست دارم هر صبح پنجره اتاقم را به روی لبخند های تو باز کنم و تمام شعرهایم را برای تو بسرایم و نگاهم را درجاده ای که تو از آن می گذری بدوزم و در انتظار آمدنت عاشقانه ترین غزل ها را زمزمه کنم.دوست دارم سبدی از زیباترین گلهای دنیا را به تو هدیه کنم.                                      



نظرات شما عزیزان:

هیچ کس
ساعت14:35---21 بهمن 1391
باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 20 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:3 توسط علی و پریسا |
مطالب پيشين
» تست روانشناسی شخصیت...
» تست روانشناسی...
» نامه خدا به من ...
» نامه من به خدا...
» خوش آمدگویی...
» داستان قاتل و میوه فروش...
» ترول های بامزه...
» چت کردن دختر و پسر...
» روایتی از سوتی دادن آقایان...
» عشق خرکی...
» دوستت دارم...
» گفت و گوی عاشقانه با خدا...
» نوازنده پیانو...
» داستان غمگین...
» عشق ابدی...
» مادر...
» عشق پنهان...
» عروسک...
» لطفه ها...
» نامه سرگشاده جودی آبت به بابا لنگ دراز





پيوندها


حرف هایی برای نگفتن يه كلبه واسه دختر خانما باران تنهایی کوشا چت عاشقانه غزل چت زاغمرز فردا دانلود GAME ABAD ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس ali.parisa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حرف هایی برای نگفتن
پالت( نقاشی های فوق العاده)
باران تنهایی
مرد همیشه آبی
smsjojo
عاشقانه
وبلاگ رپ مبین
وبلاگ عاشقانه
زاغمرز
♠GAME ABAD♠
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com