ستاره
ستاره

علی و پریسا
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ ما خوش آمدید ................................... نظر یادتون نره عزیزان
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
علی و پریسا
کد هاي جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 644
بازدید کل : 10139
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 181
تعداد آنلاین : 1

عاشقان  <-PostCategory-> 


  دلم هم پیچ میخوره چون تو تب وتاب ملاقات توبودم… لیلی قرن بیست ویکم من!دختر:

چه دل قشنگی داری تو! چقدر به سادگی دلت حسودیم میشه!پسر: صفای

وجودت خانوم!دختر: می دونی! دلم… برای پیاده روی هامون… برای سرک کشیدن

تومغازه های کتاب فروشی ورق زدن کتابها… برای بوی کاغذ نو… برای شونه به شونه ات

را رفتن و دیدن نگاه حسرت بار بقیه… آخه هیچ زنی که مردی مثل مرد من نداره

پسر: می دونم… می دونم… دل منم تنگه… برای دیدن آسمون چشمای تو… برای

بستنی شاتوتی هایی که باهم میخوردیم… برای خونه ای که توی خیال ساخته

بودیم ومن مردش بودم….!دختر: یادته همیشه میگفتی به من میگفتی

“خاتون”پسر: آره… آخه تو منو یاد دخترهای ابرو کمون قجری می انداختی!دختر:

ولی من که بور بودم!پسر: باشه… فرقی نمی کنه!دختر: آخ چه روزهایی بودن…

چقدردلم هوای دستای مردونه ات رو کرده… وقتی توی دستام گره می خوردن

مجنون من…پسر: …دختر: چت شد چرا چیزی نمیگی؟پسر: …دختر: نگاه کن

ببینم! منو نگاه کن…پسر: …دختر: الهی من بمیرم… چشات چرا نمناکه… فدای

توبشم…پسر: خدا… نه… (گریه)دختر: چراگریه میکنی؟پسر: چرا نکنم…

ها؟دختر: گریه نکن … من دوست ندارم مرد گریه کنه… جلو این همه آدم… بخند

دیگه… بخند… زودباش…پسر: وقتی دستاتو کم دارم چطوری بخندم؟ کی اشکامو

کنار بزنه که گریه نکنم…دختر: بخند… و گرنه منم گریه میکنمااپسر: باشه

باشه… تسلیم… گریه نمی کنم… ولی نمی تونم بخندمدختر: آفرین! حالا بگو

برای کادو ولنتاین چی خریدی؟پسر: توکه میدونی من از این لوس بازی ها

خوشم نمیاد… ولی امسال برات یه کادو خوب آوردم…دختر: چی…؟ زودباش بگو

آب از لب و لوچه ام آویزون شد …پسر: …دختر: دوباره ساکت شدی؟پسر: برات

کادو… (هق هق گریه)… برات یه دسته گل گلایل!… یه شیشه گلاب… ویه

بغض طولانی آوردم…!تک عروس گورستان!پنج شنبه ها دیگه بدون تو خیابونها

صفایی نداره…!اینجاکناره خانه ی ابدیت مینشینم و فاتحه میخونم…نه…

اشک و فاتحهنه… اشک و فاتحه و دلتنگیامان… خاتون من! توخیلی وقته که…آرام

بخواب , کوچ کرده ی من…دیگر نگران قرصهای نخورده ام… لباس اتو نکشیده ام….

و صورت پف کرده از بی خوابیم نباش…!نگران خیره شدن مردم به اشک های من

هم نباش..۰!بعد از تو دیگر مرد نیستم اگر بخندم…اما… تـو آرام بخواب…

چرا تا وقتی پیش هم هستیم قدر همو نمیدونیم؟؟؟ واقعا چراااا؟

 

 


نظرات شما عزیزان:

AAmin
ساعت16:52---29 تير 1392
وب خیلی خوبی داری خیلی قشنگه

با آرزوی موفقیت


mr majid
ساعت20:53---28 تير 1392
ajab :|


هیچ کس
ساعت13:07---26 خرداد 1392


زهرا
ساعت16:57---13 خرداد 1392
گلم خیلی خوب بود.

mahdi
ساعت11:35---13 خرداد 1392
درود. اخه وب من ک عاشقانه نیس عزیزم. ولی سعی میکنم تا حدالامکان از مطالب احساسی هم بذارم بازم بهم سر بزن و منتظر نظر های سازنده و زیبات خیلی ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,ساعت 10:52 توسط علی و پریسا |
مطالب پيشين
» تست روانشناسی شخصیت...
» تست روانشناسی...
» نامه خدا به من ...
» نامه من به خدا...
» خوش آمدگویی...
» داستان قاتل و میوه فروش...
» ترول های بامزه...
» چت کردن دختر و پسر...
» روایتی از سوتی دادن آقایان...
» عشق خرکی...
» دوستت دارم...
» گفت و گوی عاشقانه با خدا...
» نوازنده پیانو...
» داستان غمگین...
» عشق ابدی...
» مادر...
» عشق پنهان...
» عروسک...
» لطفه ها...
» نامه سرگشاده جودی آبت به بابا لنگ دراز





پيوندها


حرف هایی برای نگفتن يه كلبه واسه دختر خانما باران تنهایی کوشا چت عاشقانه غزل چت زاغمرز فردا دانلود GAME ABAD ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره و آدرس ali.parisa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حرف هایی برای نگفتن
پالت( نقاشی های فوق العاده)
باران تنهایی
مرد همیشه آبی
smsjojo
عاشقانه
وبلاگ رپ مبین
وبلاگ عاشقانه
زاغمرز
♠GAME ABAD♠
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com